Suunnittele yrityksellesi persoonallinen brändi käyttämällä apuna brändipersoonatyyppiäsi

Joskus on vaikeaa miettiä millainen brändi yritykselläsi voisi olla. 

Brändin suunnittelu kannattaa pohjata omaan persoonaasi, varsinkin silloin, kun olet yksinyrittäjä.

Näin saat rakennettua yrityksellesi voimakkaan ja ajattoman brändin, joka puhuttelee juuri omia ihanneasiakkaitasi. Brändin suunnittelussa ei kannata miettiä mitä muut tekevät, vaan sinun kannattaa kuunnella omaa sisintäsi eli intuitiotasi. Mitä intuitiosi sinulle kertoo ja seurata sitä pohtimatta liikaa mitä muut sinusta tai yrityksestäsi ajattelevat.

Persoonallinen brändi on juuri sinun näköisesi ja erottuu edukseen muista. Ennen kuin aloitat miettimään yrityksesi brändin suunnittelua, sinun kannattaa tutustua itseesi. Millainen olet? Mitä arvoja sinulla on? Mitä haluat elämässäsi saavuttaa? Millaista sanomaa haluat kertoa muille? Miksi teet sitä mitä teet? Miksi yrittäminen on sinulle se oikea valinta?

Voit käyttää apunasi alla olevaa hauskaa testiä, jonka avulla voit selvittää oman brändipersoonatyyppisi. Testi pohjautuu Carl Jungin 12 arkkityyppiin. Arkkityypit määrittelevät meidän alitajuista psyykkistä energiaamme. Meillä voi olla useita päällekkäisiä arkkityyppejä ja arkkityyppimme voivat myös muuttua sitä mukaan, kun kasvamme ja opimme uusia asioita eli kehitymme persoonina eteenpäin.

Toivottavasti viihdyt brändipersoonatestin parissa ja opit jotain uutta itsestäsi!

P.S Jos haluat testin jälkeen ladata itsellesi hieman kattavamman kuvauksen omasta testituloksestasi, liity sähköpostilistalleni testin alapuolella olevan lomakkeen kautta.

Haluatko tuloksesi sähköpostiisi?

Liittymällä sähköpostilistalleni, annat minulle (Milla Tähkänen, Millanen Design) luvan lähettää sinulle sähköpostia. Tietosuojaseloste.

error: Content is protected !!
Millanen Design
Yleiskatsaus

Tämä verkkosivu käyttää evästeitä käyttäjäkokemuksen ja käyttöä koskevien tilastojen keräämiseksi. Evästeilmoitukset tallennetaan selaimeesi ja ne mm. tunnistavat sinut, kun palaat sivustollemme uudelleen. Ne kertovat meille mistä nettisivujen osista olet eniten kiinnostunut ja mitkä koet hyödyllisimmiksi, jotta voimme tarjota sinulle enemmän parempaa sisältöä.